EAN: 9781433112010

Bilder-Quelle: shopping24.de – Sport
The Red Light in the Ivory Tower: Contexts and Implications of Entrepreneurial Education critically analyzes the operational behaviors of prestigious and prestige-seeking universities particularly within the context of budget shortfalls and increasing competition. The book challenges entrepreneurial activities within universities by exploring the costs of such ventures in terms of honoring commitments to faculty and students while maintaining integrity of institutional purpose. The book offers six case studies that illustrate the organizational behaviors influenced by prestige indicators. Ultimately the book challenges readers to address the complex issues of leadership and power within the context of social political economic and historical influences within higher education. By asking difficult questions about the entrepreneurial behaviors of prestigious and prestige-seeking universities stakeholders can reimagine and reclaim a sense of purpose that can ultimately influence organizational identities and thus the degree to which their universities support and serve their students faculty and community.
Produktinformationen zuletzt aktualisiert am
23.05.2025 um 01:41 Uhr


Hersteller
-
EAN
9781433112010
MPN
-
ASIN
1433112019
Produktgruppe
-

Produktzustand:

Verfügbarkeit:

Versandkosten:

Sonderpreis:

(Preise zuletzt aktualisiert am: 23.05.2025 um 01:05 Uhr)

Die Preise und Versandkosten können sich seit der letzten Aktualisierung beim jeweiligen Händler verändert haben.
Alle Preise sind Angaben des jeweiligen Anbieters inklusive Umsatzsteuer, zzgl. Versand - alle Angaben ohne Gewähr.
Grundpreise werden angezeigt und berechnet sofern möglich in Abhängigkeit eindeutiger und auslesbarer Daten
aus dem Produktnamen des jeweiligen Produktes und dem vom Shop angegeben Verkaufspreises des Produktes.
Sie sind Shopbetreiber? Listen Sie ganz einfach Ihre Produkte hier bei uns im Portal >>>