EAN: 9783039114344

Bilder-Quelle: shopping24.de – Sport
This study explores the field of ESL (English as a Second Language) classroom learning within a formal learning institution. Influenced by the sociocultural theory in SLA (Second Language Acquisition) the book sheds light on the question that has been boggling the minds of language practitioners and researchers: Why is ESL classroom talk the way it is? Based on a case study of a school in an ESL community it argues persuasively that classroom talk may be linked in important ways to an operative sociocultural structure of ESL pedagogy over and above the classroom at the institutional level. The book examines issues which have here-to-fore been avoided by writers and researchers in current SLA writings and classroom studies. It confronts complex and complicated contextual and research methodological issues to make visible what has up to now been that elusive structure behind the oral practices in language classrooms. Research methods are drawn from language education and several disciplines within linguistics and the social sciences. Emerging from a multidisciplinary methodological framework are a number of surprising revelations about the meanings and functions of ESL classroom talk.
Produktinformationen zuletzt aktualisiert am
08.04.2025 um 20:09 Uhr


Hersteller
-
EAN
9783039114344
MPN
-
ASIN
3039114344
Produktgruppe
-

Produktzustand:

Verfügbarkeit:

Versandkosten:

Sonderpreis:

(Preise zuletzt aktualisiert am: 08.04.2025 um 18:05 Uhr)

Die Preise und Versandkosten können sich seit der letzten Aktualisierung beim jeweiligen Händler verändert haben.
Alle Preise sind Angaben des jeweiligen Anbieters inklusive Umsatzsteuer, zzgl. Versand - alle Angaben ohne Gewähr.
Grundpreise werden angezeigt und berechnet sofern möglich in Abhängigkeit eindeutiger und auslesbarer Daten
aus dem Produktnamen des jeweiligen Produktes und dem vom Shop angegeben Verkaufspreises des Produktes.
Sie sind Shopbetreiber? Listen Sie ganz einfach Ihre Produkte hier bei uns im Portal >>>